SKUP ZŁOMU
RECYKLING
SÓL DROGOWA

 

skup metali kolorowych

Sól Drogowa Workowana

Jest najpopularniejszym środkiem stosowanym do zwalczania śliskości na jezdniach w okresie zimowym. Jako sól gruboziarnista charakteryzuje się wolniejszym rozpuszczaniem oraz dłuższym okresem działania. Ze względu na zawartość antyzbrylacza sól ta nie zbryla się i zawsze jest sypka. Sól drogowa utrzymuje nie zamarzniętą powierzchnię do temperatury około -7°C.

Skład chemiczny:

  • Chlorek sodu NaCl-98,5 (min. 97,5)
  • Siarczan sodu Na2SO4-0.118
  • Siarczan wapnia CaSO4-1.04
  • Siarczan magnezu MgSO4- 0.08
  • Trójwartościowe tlenki żelaza Fe2O3-0.0027
  • Elementy nierozpuszczalne – 0.256
  • Wilgotność – 0.1

Każdy z produktów zawiera antyzbrylacz (techniczny żelazocyjanek potasu)
w standardowej ilości 20 g/t.

   
skup złomu

Chlorek Magnezu

 Do utrzymania dróg w Polsce, oprócz soli drogowej, stosowany jest również chlorek magnezu. Związek ten jest niezwykle szybki i wydajny jeżeli chodzi o usuwanie śniegu. Ponadto podobnie jak w przypadku chlorku wapnia wykazuje właściwości ekologiczne - nie wykazuje właściwości wyrządzających szkody środowisku, roślinom i zwierzętom. Nie pozostawia również śladów na obuwiu czy kostce brukowej. Jego skuteczność zawdzięczamy wydzielaniu ciepła (1960kcal/kg), które powstaje podczas wchłaniania wilgoci. Dzięki temu chlorek magnezu roztapia lód i śnieg. Jego działanie można zaobserwować nawet przy temperaturze -50°C, podczas zwykła sól drogowa traci swe właściwości przy temperaturach kilku stopni poniżej zera. Ponadto kilogram chlorku magnezu zastępuje około dziesięciu kilogramów szkodliwej soli drogowej. Po rozsypaniu związek ten pozostaje aktywny nawet przez wiele dni.

Jego największym atutem jest praktyczny brak szkodliwego oddziaływania na organizmy ludzkie a także rośliny. Nie pozostawia osadów na kostce brukowej czy obuwiu. Oferowany przez nas chlorek magnezu jest najwyższej jakości, spełnia wszystkie normy. Towar wyprodukowany w Polsce.

   
skup metali kolorowych

Chlorek Wapnia 

Do zimowego utrzymania dróg stosuje się w Polsce, poza solą drogową, chlorek wapnia. Sprawdza się zwłaszcza w sytuacjach gdy temperatura jest bardzo niska i sól drogowa traci swoją skuteczność. Chlorek działa skutecznie w temperaturze od -15 do -20 stopni Celsjusza. Zamarza w niższych temperaturach i utrzymuje się nawet do 72 godzin. Działa znacznie szybciej niż sól. Może być stosowany zarówno podczas mrozu jak i przed jego wystąpieniem zapobiegając tym samym przymarzaniu lodu do jezdni. Dzięki zdolnościom do przylegania utrzymuje się na powierzchni znaczniej dłużej przez co częstotliwość jego stosowania a tym samym liczba wyjazdów solarek jest znacznie mniejsza. Podczas tworzenia hydratów wydziela dużą ilość ciepła dzięki czemu skutecznie zwalcza śnieg i lód.

Jego największym atutem jest praktyczny brak szkodliwego oddziaływania na organizmy ludzkie a także rośliny. Nie pozostawia osadów na kostce brukowej czy obuwiu.

 

 

Partnerzy

 

Copyright © 2014 Złommax 

Mapa strony

stopkaajmer